25 Ocak 2011 Salı

Hah! Ben de bundan söz ediyordum işte...

Geçen gün evrenin şakadan anlamadığını yazmıştım. Aradan bir kaç gün geçti ve bir okuduğum kitapta bunu doğrulayan bir örnekle karşılaştım...

Richard'ın duaları her zaman aynı yönde olurmuş. Tanrıya, "lütfen, lütfen, lütfen, kalp gözümü aç" diye dua edermiş. Aslında istediği tek şey de buymuş kalp gözünün açık olması. Ve dualarını her zaman tanrıya "Ve lütfen bu gerçekleştiğinde bana bir işaret gönder," diyerek bitirirmiş. Bir kaç ay boyunca kalp gözü edinebilmek için dua ettikten sonra Richard ne edindi dersiniz? Evet bu doğru -acil açık kalp ameliyatı. Göğüs kafesi tam anlamıyla açıldı, kalbine ulaşılması için kaburga kemikleri hafifçe aralanarak oraya gün ışığı davet edildi ve tanrı sanki "bu işarete ne dersin?" diye soruyordu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder