8 Ekim 2010 Cuma

Evrene yazılan en uzun dilekçe - talep formuna başlıyorum...

Bundan bir kaç yıl önceydi. Yılbaşında iş arkadaşlarımla birlikte dileklerimizi bir panoya yazdık. İçimizden biri, dergide okumuş. Göz önünde duran dilekler, bir isteğin evrenden daha somutlaştırarak istenmesi, gerçekleşme ihtimalini artıyormuş. Saçmalık değil mi? Değilmiş!

Hepimizin o panoya ne istiyorsak onun ya resmini çizmiş ya da isteğimizi yazmıştık. Aylarca gözümüzün önünde durdu o pano. Bazılarının dilekleri gerçekleştikçe "acaba", "olabilir mi?" diye soru işaretleri oluştu kafamda.

Benim hiçbir dileğim gerçekleşmiyordu. Bu nedenle, ne yalan söyleyeyim evrene verilen bu mesaj işini pek sallamadım.  Aradan aylar geçti ve en imkansız gözüken dileğim gerçekleşti. Bu öyle bir dilekti ki, bunun sayesinde neredeyse diğer dileklerimin hemen hepsini gerçekleştirebilirdim. Burada ne olduğunu açıkça anlatmak istemiyorum. Bu bana özel bir şeydi çünkü. Zaten önemli olan bu da değil. Önemli olan, evren meğersem bunca zaman benden bir talep formu bekliyormuş.

Şimdi bunu anlamış bir insan olarak evrene uzun bir dilekçe yazmaya karar verdim. Neler istediğim konusunda şüphe kalmasın. Blogumu kurma nedenim işte budur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder