12 Ekim 2010 Salı

Araba kullanmak istiyorum...

Araba kullanamıyorum. Ben de o yetenek yok. Benim atalarım tekerleğin icadı sırasında yanlışlıkla onu ayaklarının üzerine düşürüp bir yerlerini sakatlamış olmalı. Ya da tekerleğin icadından sonra yaşanan ilk trafik kazasını benim ennnn büyük annem yapmış. Genetik kod haritama bakılırsa üstünde "tekerlek korkusu" yazan bir gen bulunacak. DNA'larım araba kullanmaya uygun değil. Sürücü koltuğuna her oturuşumda,  bunu daha iyi fark ediyorum.
Ehliyet aldım. Özel ders de aldım. Ama hala olmuyor işte. Neden bilmiyorum.  Buna karşılık biri daha istersen, uğraşırsan olur derse ağzının ortasına çakıcam bir tane. "Çok kolay, gözünde büyütme" denildiçe kendimi gerizekalı gibi hissediyorum. Araba kullanmayı başarmak istiyorum... Gaz ile freni karıştırmamak, yanımdan başka bir araba geçtiğinde panik olmamak, sokakta gördüğüm her yayayı ezebileceğimi düşünmemek, arabaya bindiğimde kendimi potansiyel bir katil gibi hissetmemek, hem araba kullanıp hem aynalara bakmayı başarmak, trafikte otuzdan hızlı gittiğimde panik atak yaşamamak istiyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder